هر حرفه و صنعتی با گذشت زمان و کسب تجربه و نیازهای مشتریان خود بر اساس زمان و مکان و کسب تجارب در مسیر تجربیات اندوخته شده سعی در بهبود کیفیت محصول و خدمات موسسه به مشتریان خود برمیاید تا در کسب رضایتمندی مشتریان و حفظ آن عملا با خدمات کیفی خود اصل مشتری مداری را در کارنامه صنفی خود ثبت نماید.
لاستیک هادی بیش از یک دهه که از سال 1392 در ارائه خدمات حرفه ای خود در حوزه ی فروش و خدمات لاستیک خودرو در کلان شهر تبریز شروع کرده و افتخار دارد در شهر اولین ها (تبریز)با گذشت یک دهه رضایت مشتریان خود را کسب و در توسعه خدمات خود گام های مثبتی در خدمات دهی از فروش انواع لاستیک های ایرانی و خارجی تا ترمیم تریدگی و پاره گی با دستگاه پخت بخار لاستیک ارئه خدمات نماید .
امید آن میرود با پیشنهادهای سازنده ی شما بزرگوارن بتوانیم بهتر از دیروز خدمات حرفه ای و استانداردی در این صنعت و صنف به مشتریان خود ارائه نمائیم مطمن باشید گروه لاستیگ هادی همیشه منتظر نقدها و پیشنهادهای شما در بهبود کیفیت خدمات خود به مشتریان میباشد.